Acia
Admin
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nikąd
|
Wysłany: Wto 20:35, 24 Lip 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
Serdecznie witamy na naszym forum o zwierzętach .
Nasze forum przeznaczone jest dla miłośników psów - ich obecnych właścicieli oraz osób, które dopiero zastanawiają się nad wyborem psa. Dzielimy się tu radami związanymi z życiem naszych czworonogów, radościami i smutkami. Szukamy także pomocy dla najbardziej pokrzywdzonych przez los - bezdomnych, niechcianych i skrzywdzonych przez człowieka.
Użytkownicy forum proszeni są o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
1. Nie spamujemy. Przez spam rozumiemy wielokrotne zamieszczanie na forum (lub wysyłanie na pm) tych samych lub bardzo podobnych wątków i postów (oprócz sytuacji wyjątkowych, w których należy uzyskać zgodę administratora lub moderatora odpowiedzialnego za dany
dział).
2. Nie zamieszczamy materiałów o treści obraźliwej, niezgodnej z prawem, pornograficznej, matrymonialnej lub stanowiącej reklamę kupna/sprzedaży ani psich ofert "matrymonialnych". Drastyczne zdjęcia, których umieszczenie na forum jest uzasadnione, prosimy podawać w postaci linków.
3. Nie używamy obraźliwego języka. Prosimy o unikanie wulgaryzmów, przekleństw i pogróżek.
4. Nie oczerniamy i nie krytykujemy innych użytkowników ani osób spoza forum z imienia i nazwiska lub w inny sposób jednoznacznie ich identyfikujący. Posty łamiące ten zakaz będą z miejsca usuwane.
5. Prosimy o używanie poprawnej polszczyzny oraz unikanie internetowej nowomowy. Prosimy nie używać w nadmiarze CapsLocka, nadmiernej liczby emotikonów i zbyt dużej czcionki, a także o sprawdzanie pisowni przed wysłaniem postu. Nie piszmy całych postów pogrubioną i kolorową czcionką. Prosimy o umiar we wstawianiu ogromnych animowanych gifów.
Kolor czerwony zarezerwowany jest dla uwag administratorów i moderatorów.
6. Na naszym forum nie tolerujemy piractwa. Nie umieszczajmy linków do elektronicznych wersji książek, których autor nie wydał zgody na taką formę publikacji, oraz linków do nielegalnego oprogramowania. Dbajmy również o to, by mieć zgodę autora zdjęć, które chcemy przedstawić na forum. Cytując fragmenty książek lub artykułów, podawajmy ich autorów, a wypadku artykułów - tytuł i datę wydania czasopisma, w którym zostały zamieszczone.
7. Jeden użytkownik - jeden nick. Zabrania się rejestrowania się pod wieloma nickami. Niedozwolone jest również rejestrowanie się pod nickami zawierającymi więcej niż 12 znaków. Nick nie może zawierać wyrazów obraźliwych oraz znaków innych niż litery, cyfry i @. W nickach nie stosujmy naprzemiennie dużych i małych liter. Osoby, które się zarejestrowały pod nickiem niezgodnym z niniejszym regulaminem, zostaną poproszone o podanie nowej propozycji swojego nicka.
8. Prosimy o zamieszczanie wątków w odpowiednich działach, a także o nadawanie im tytułów, które są krótkim streszczeniem tematu.
Niedopuszczalne są tematy takie jak "Mam problem !", czy "Pomóżcie !", gdyż nie odnoszą się bezpośrednio do istoty problemu.
Przed założeniem wątku w danym dziale zapoznaj się z ogłoszeniami, które widnieją na górze działu. Umieszczone są tam szczegółowe zasady korzystania z danego działu.
9. Maksymalna dopuszczalna wielkość (szerokość/wysokość)
- podpisu : 600 na 600 pikseli + 1 linijka tekstu (19 pikseli) (podpis nie może zawierać elementów animowanych),
- awatara : 300 na 300 pikseli,
- zdjęć :700 na 700 pikseli.
Nieregulaminowe awatary i podpisy będę usuwane, a zbyt duże zdjęcia - zamieniane na linki lub usuwane, jeśli użytkownik wstawi ich ogromną liczbę.
10. Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy podobny nie istnieje już na naszym forum.
11. Za uporczywe łamanie Regulaminu grozi udzielenie ostrzeżenia lub usunięcie z forum
czyli ban - czasowy lub bezterminowy.
12. Prosimy o respektowanie decyzji moderatorów. Pytania dotyczące czynności moderatora prosimy przesyłać danemu moderatorowi lub administratorowi na e-mail lub wiadomość prywatną.
13. Administracja forum zastrzega sobie prawo zmian lub uzupełniania niniejszego regulaminu wg potrzeb. W każdej sytuacji decyzja administratora jest ostateczna.
14. Administrator ma zawsze racje. Użytkownik niemożne kwestionować regulaminu.
15. Zarówno rejestracja jak i pisanie na forum oznacza akceptację regulaminu.
16. Jeżeli jeden z administratorów zamknie/przeniesie temat NIKT nie ma prawa go z powrotem otworzyć/przenieść . Jeżeli tak się stało widocznie admin/mod miał jakiś powód do zamknięcia/przeniesienia go , nie mógł od tak sobie zamknąć/przenieść .
17. NIGDY nie kłóć się z adminem .
Za wypowiedzi użytkowników ekipa serwisu i administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Za wypowiedzi danego użytkownika odpowiedzialności nie ponoszą również inni użytkownicy.[/b]
--Asiol--
Post został pochwalony 0 razy
|
|